تحولات لبنان و فلسطین

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 1020198

تیم ملی ایران امروز در بازی هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل قطر قرار می‌گیرد.

 ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر

به گزارش قدس آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شیخ زاید امارات به مصاف قطر خواهد رفت.

شاگردان امیر قلعه نویی در بازی دور گذشته به مصاف ازبکستان رفتند که با اخراج صالح حردانی، ۱۰ نفره در بازی خارج از خانه به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. 

قطر در دور گذشته مصاف قرقیزستان رفت و در خانه حریف با نتیجه ۳-۱ برنده شد تا ۴ امتیازی شود و در رده چهارم جدول گروه قرار بگیرد. ایران با کسب ۷ امتیاز با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان صدرنشین، در رده دوم جای دارد.

برای این دیدار علیرضا بیرانوند به مانند همیشه انتخاب اول امیر قلعه نویی در چارچوب دروازه ایران خواهد بود و او مانند بازی گذشته در ترکیب اصلی جای دارد.

ایران به طور قطع حردانی را در این بازی در اختیار ندارد و به همین دلیل خط دفاعی دستخوش تغییر می‌شود. اینطور به نظر می‌رسد که امید نورافکن در سمت چپ و میلاد محمدی در سمت راست بازی کنند و علی نعمتی همراه شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی به میدان بروند.

در خط میانی به احتمال سعید عزت الهی نقش هافبک دفاعی را بازی خواهد کرد و محمد کریمی و علیرضا جهانبخش هم در نقش هافبک‌های هجومی به خط حمله کمک خواهند کرد.

در خط حمله قلعه نویی به سه مهره آماده تکیه می‌کند که مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی مثلث خطرناک هجومی ایران در بازی امروز خواهند بود.

ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، علی قلیزاده، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، سردار آزمون، مهدی طارمی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.